.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم حمایت همه جانبه مجمع نمایندگان شمال از صالحی امیری
علیرضا قلی زاده

شمال نیوز: قرار است فردا یکشنبه جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس برگزار شود.در این میان نام دکتر سید رضا صالحی امیری که به عنوان وزیر ورزش و جوانان از سوی دکتر حسن روحانی به مجلس معرفی شده نیز به چشم می خورد.

صالحی امیری که کارنامه قابل دفاعی را در مدت سرپرستی در وزارت ورزش و جوانان از خود به جای گذاشته و توانسته با مدیریت صحیح و انتخاب تیم کاری مناسب آرامش بسیار خوبی بر فضای ورزش کشور حاکم نماید در حالی فردا به صحن علنی مجلس و برای دفاع از برنامه های کاری خود می رود که به عنوان تنها فرد شمالی کابینه دولت تدبیر و امید می باشد .

صالحی امیری در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه های مختلف مدیریتی خدمات قابل توجه ای را داشته و از توان و بهره مناسب مدیریتی در عرصه ملی برخوردار است.

دفاع تمام عیار فراکسیون ورزش مجلس از وی که در پی نشست های مختلف محقق شده و همچنین حمایت نمایندگان مطرح مجلس از استان های مختلف از کارنامه او در این مدت سه ماه ، نشان دهنده این است که صالحی امیری با توجه به سابقه خوب خود در حوزه فرهنگی تا حدود زیادی توانسته به اهداف فرهنگی ،ورزشی و همچنین حوزه جوانان در این مدت کوتاه دست یابد.

صالحی امیری که ارتباط بسیار نزدیکی با رییس جمهور داشته و امور فرهنگی دولت تدبیر و امید در ایام انتخابات به دست او بوده در حالی باید فردا به جلسه مجلس شورای اسلامی پا بگذارد که انتظار می رود مجمع نمایندگان شمال کشور حمایت ویژه ای از وی داشته باشد.

نمایندگان استان های شمالی در مجلس باید به این مساله توجه داشته باشند که رای اعتماد قاطع به صالحی امیری در جلسه فردا می تواند سبب شود تا او در وزارت ورزش و جوانان نقش موثرتری از خود ایفا نماید.مضافا" اینکه حضور او از خطه شمال در کابینه دولت حتما" باعث اثرات خیر برای این استان ها خواهد بود.

به هر ترتیب انتظار از یکایک نمایندگان استان های شمالی، که با رایزنی مناسب و دفاع صادقانه از دکتر صالحی امیری شاهد رای اعتماد بالای مجلس در جلسه فردا به وی باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1392
دمت گرم
نا شناس 5 آبان 1392
مازندران انگور ممیج نونه!!!!!!!!!!!!
چلچلا 6 آبان 1392
قابل توجه واحد تحريريه شمال نيوز متاسفانه نمايندگان مازني ما چشم ندارن همديگرو ببينن اونوقت بيان با هم متحد بشن و از اميري دفاع كنن...شما اصلا تا به حال 1 بار اظهار نظري در خصوص انتصاب وزيران پيشنهادي از نمايندگان مازندراني ديديد ؟؟؟
نا شناس 6 آبان 1392
ابروی دیگران را بردن کار یک انسان نیست . چرا در حق مازنی ها از انقلاب به بعد این چور ظلم میشود هیچ کس حرف نمی زند چرا تمام جوانان باید در استانهای دیگر برند سر کار خواب بلا بیارید . خدا هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.